Thursday, November 20

Burning the midnite oiled

:(
skng ni 2.39 pgi... in couples of hours ambik ppr AWS.... (tjk pun udag bgi takut, AWS, kn sama mcm AWAS, bahya ni)
mcm mn ni... msh xpndi argumentative essay...
mcm mn mau argue ni... dui nah.. mati tah ni nnti...
ah... an-text citation msh lgi low... 2 much fomat 2 remember... segala author, editors,periodical...
mcm mn la ni nnti... Ms. Hamidah.... tlg la kmi...
Ya allah..... tolong la aku....
tdi mega, pravina,tina and karen dtg umah.. mau minta ajar mcm mn mau buat report.
mcm la aku pndi sngat... sekiranya info aku bgi 2 salah mnta maaf la ah... aku ni pun xpndi sngat..
kita ramai2 doa ja la nnti... minta2 soalan blh buat... Ms.H ckp soalan senag2.. ya rite...
4 U miss mstila snag, but 4 us???? mcm mn la ni....
God help us, save us, and bless us...
bgi la aku A+ dlam semua sbjk ku sem ni..
Amin ya rahman ya rohim.....
aku xmau repert, kesian bapa ku.....


xoxo
iSlaNd GirL_s
help me!!!!!!!!!

No comments: