Thursday, November 20

CEA 1334

Ya allah.. punya main stress tdi jawab ppr Ms.Hamidah...
xckp masa ni.. mcm mn la org blh kuar awal 2 kan.. aku jelous ni org dpan aku...
punya main cepat ia tulis... khusyuk ja menjawab... knp aku xmcm 2????? ahhhahh
aku xtau la point yng aku bgi 2 btol atau x.. aku buat asalkan siap ja...
ya allah punya main byk point 2 aku antam... just imagine i've got 1 hour 2 finish 2 essay..
and i have no idea 2 do it... i keep perah my brain this.... if it's just ordinary essay ok la...
ni x... a report based on in-text citation, and argumentative essay...
punya main rushing tdi buat... xda idea mau buat isi... aku tlg org tpi aku sndri xt'tlng....
mcm mn ni???
mostly classmate semua sakit pikir psl ni ppr (phm2 ja la)
tpi xleh prcya semua jua.. kali ada yg tipu ka...
2 la... minta2 keputusan x cacat ni.. aku xmau c.... sekurang2 nya B... coz selama ni xda sbjct yg bwh 2....
ma... tlg aku....
Kepada semua classmate.....
berdoa2 ja la kta ah...
moga2 miss.hamidah xmrh kita....


xoxo
iSlaNd GirL_s
:( ahhhhhhhhhh

No comments: